Varför lägga ner all kraft på problem när det finns så många lösningar? Denna blogg vill visa på att man kan med tro, hopp och övertygelse förändra sin vardag, jobb och omvärld med glädjen i behåll! Bloggen ska också visa vilka möjligheter det finns för SÖ Skåne att ta position att växa.
Nu filmar vi på Tillväxtskolan ett antal medarbetare som går Affärsmannaskap. Ska bli kul att se. Läste precis en B-uppsats om Tillväxtskolans ledarskapsprogram. Kul läsning om att de intervjuade har lärt sig massor som de nu kan ta med sig ut i företagen. MVH/AN