
Den 3 februari kommer Eskil Erlandsson, jordbruksministern, ner till vår region. Sparbanken Syd och Skurups Sparbank kommer att arrangera en frukostträff via Club Navigatorsyd.se och tillsammans med Jan Wifstrand som moderator hoppas vi få en bra dialog med Eskil. Anmälan och mer info kommer att läggas ut på http://www.navigatorsyd.se/ inom kort.
MVH/Anders
Hej Anders! God Fortsättning!
SvaraRaderaDet blir kul med besök av allas vår "hästminister"